یک شرکت کاملاً مستقل است که در قالب یک قرارداد رسمى وظایف واحـد صادراتی یک شرکت (تولیدکننده) را به عهده میگیرد و متعهد به ایجاد رابطه بلندمدت بین تولیدکننده و مصرفکننده در بازار صادراتی میشود.
آنچـه فعالیـت ایـن شـرکت را از یک شرکت بازرگانی صادراتی متمایز میکند تعهد ناشی از منع امکان خریدوفروش کالا توسط این شرکت و به طبع آن خروج از حیطه واسطهگری است.
بهطورکلی یک شرکت مدیریـت صـادرات متعهد است تا در یک برنامهریزی مستمر نسبت خـود را از محـل سـهـم فـروش در بازار هـدف صادراتی تأمین نماید.
به بررسی، گسترش و تثبیـت بـازار صادراتی محصولات تولیدکننده اقدام نماید و درآمـد تعـداد شرکتهای مدیریـت صـادرات دارای مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران محدود بوده که مشخصات آنها در سایت ایـن سازمان قابلدسترسی است.
به نظرشما با وجود خدمات شرکتهای مدیریت صادرات، چه حوزههایی توسط این شرکتها پوشش داده نمیشود؟ چه عواملی باعـث میشود یـک شـرکـت بهتنهایی وارد فعالیتهای صادراتی نشود؟
یک نظر بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز با * مشخص شده اند