728 x 90
  • خانه استایل دو

    انواع هوش و نقش آن در فرآیند بین‌المللی شدن

    مرور SMEها نقش پررنگی در رشد اقتصادی و فراهم‌آوردن فرصت‌های اشتغال هر کشور و منطقه دارند که برای تداوم و تقویت این نقش نیاز به صادرات و حضور در بازارهای جهانی است. در فعالیت‌های بین‌المللی بهترین استراتژی این است که بتوان مزیت رقابتی منحصربه‌فردی داشت. دانش رکن اصلی شرکت‌ها برای موفقیت در بازار جهانی است و شناخت بازار هدف و شبکه‌سازی لازمه کسب دانش. درواقع داشتن دانش و چشم‌انداز ۲ آلمان مهم در جستجوی فرصت‌های بین‌المللی است.

  • خانه استایل دو

    آشنایی با شرکت‌های مدیریت صادرات Export Managment Company (EMC)

    یک شرکت کاملاً مستقل است که در قالب یک قرارداد رسمى وظایف واحـد صادراتی یک شرکت (تولیدکننده) را به عهده می‌گیرد و متعهد به ایجاد رابطه بلندمدت بین تولیدکننده و مصرف‌کننده در بازار صادراتی می‌شود.

  • خانه استایل دو

    نقش قابلیت‌های پویا در حفظ عملکرد شرکت‌های بین‌المللی در شرایط تحریم (با میانجیگری انتخاب حالت ورود به بازار)

    اصطلاح «قابلیت پویا» تعریف مطلقی ندارد و باتوجه‌به سطح نگرش (سطح راهبردی، سطح عملیاتی و تاکتیکی)، تعریف‌ها و برداشته‌ای مختلفی از آن ارائه می‌شود. قابلیت، در لغت به معنای داشتن ظرفیت یا توانایی برای انجام بعضی کارها، دستیابی به تأثیرات ویژه یا اهداف از قبل تعیین شده و یا توانایی انجام یک راهکار ویژه است (شوارتز،2013) به عبارتی قابلیت عبارت است از ظرفیت شرکت برای آرایش منابع به‌منظور کسب یک نتیجه نهایی مطلوب (تیس و همکاران،1997) .

  • خانه استایل دو

    تدوین الگوهای منتخب کسب‌وکار بین‌الملل شرکت‌های دانش‌بنیان

    صادرات و بین‌المللی شدن شرکت‌های دانش‌بنیان از چند جهت برای کشور اهمیت دارد؛ از حیث رهایی از محدودیت‌های کمی و کیفی بازار داخل و توسعه بازار، از جهت تداوم نوآوری و ارتقای فناوری و در سطح ملی نیز از حیث توسعه صادرات غیرنفتی و تکمیل حرکت ارزشمندی که در یک دهه اخیر در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان کشور شروع شده است.

پست های اخیر

پست های ویژه

ورزشی

خانواده

پست های اخیر

دارای نظر

ویدئوهای ویژه